دوشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۱

ورزشکاران ومدال آوران آتش نشانان قزوین تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین، موسی خانی،رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات  ایمنی شهرداری قزوین در این مراسم گفت:ارتقای سطح آمادگی جسمانی و آموزش پرسنل آتش نشانی به منظور مقابله سریع با انواع حوادث ونجات جان انسانها در کوتاهترین زمان را از ارکان مهم مجموعه آتش نشانی است.

قدیر موسی خانی افزود:با برنامه ریزی های انجام شده از چندسال گذشته در بخش تربیت بدنی با هدف افزایش سطح قوای جسمانی و در بخش آموزش به منظور آشنا شدن آتش نشانان با  آخرین فنون لازم در خصوص مدیریت عملیات، دوره های مختلف آموزشی و تمرین های روزانه ورزشی در حال انجام است.

وی به افزایش فضاهای ورزشی ایستگاه های سازمان آتش نشانی قزوین اشاره کرد و افزود:ایجاد سالن های ورزشی در ایستگاه شماره 2 و همچنین خرید تجهیزات و امکانات ورزشی جهت تمامی ایستگاه های عملیاتی روند رو به رشدی را در سالهای اخیر داشته ولی هنوز به حد مطلوب و ایدهآل نرسیده ایم.

موسی خانی   با اشاره به اضافه شدن دو ایستگاه عملیاتی در دوسال گذشته  به مجموعه آتش نشانی قزوین  تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در تلاشیم در سال های آینده در مناطق مختلف شهر ایستگاه های آتش نشانی ثابت وموقت را پیش بینی و شعار خود، رسیدن به محل حادثه در کوتاهترین زمان ممکن  را تحقق بخشیم.

همچنین سید مهدی کاظمی  معاون خدمات شهری شهرداری قزوین نیز در این مراسم گفت:آنچه که از مجموعه بزرگ آتش نشانی انتظار می رود  پویایی، سرزندگی، شادابی و توانمندی آتش نشانان است و در انتها از تلاش مجموعه سازمان تقدیر و تشکر کرد.

حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین نیز گفت:طي چند سال اخير تحولاتي در سازمان آتش نشاني ايجاد شده که قابل تقدير است و آمادگي و آموزش نيروهاي انساني به همراه افزايش امکانات و تجهيزات در سازمان آتش نشاني قزوين بايد حرف اول را بزند و حضور به موقع آتش نشانان در حوادث بسيار مورد توجه قرار بگيرد.

گفتنی است؛در این حاشیه این مراسم از آقایان میریونس کیایی از آتش نشانان قزوینی بابت ترجمه کتاب (( موفقیت آتش نشان))و اکبر بهبودی ومحمد وهابی به جهت بازنشستگی و از ورزشکاران قهرمان در سیزدهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی عملیاتی کشوری آقایان روح الله سهرابی،محسن کثیرلو ،رضامعروفی،کامران فرهمند نیا، جمشیدترازی ومصطفی ثقفی و قهرمانان مسابقات ورزشی تراندازی ودارت آتش نشانان داوطلب،از سوی سازمان آتش نشانی با اهدای لوح وهدایا تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است؛ این مراسم که با حضوردکتر کاظمی معاونت خدمات شهری شهرداری،حسین صلح جو عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین،فتحی زهرائی عضو هیات مدیره سازمان آتش نشانی قزوین،مدیران سازمانهای پسماند وزیباسازی ومدیران ومعاونین سازمان برگزار شد و طی این مراسم از ورزشکاران ومدال آوران آتش نشانی قزوین تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام.